Okres kalibracji wynosi 3 tygodnie.
Do kalibracji potrzebne są: płyta obciążeniowa + elektroniczny miernik + prowadnica z obciążnikiem, wszystkie 3 części.
Prosimy o przesłanie urządzenia bez akcesoriów (takich jak kabel, pendrive USB, TRETMINE), nie zapewniamy zamienników w przypadku zagubienia luźnych części.
Przesyłanie komponentów urządzenia o różnych numerach urządzenia:
Upewnij się, że wszystkie trzy elementy wysyłanej lekkiej płyty dynamicznej (płyta obciążająca, urządzenie obciążeniowe i elektronika pomiarowa) mają ten sam numer urządzenia. Jeśli otrzymamy komponenty płyty dynamicznej o różnych numerach urządzeń, zakładamy, że zostało to zrobione celowo i że chcesz, aby te różne komponenty zostały skalibrowane razem. Wszystkie trzy komponenty (płyta obciążająca, urządzenie obciążeniowe i elektronika pomiarowa) otrzymują następnie numer elektroniki pomiarowej Waszej płyty dynamicznej. Urządzenie jest przez nas bez pytania kalibrowane zgodnie z numerem elektroniki pomiarowej płyty dynamicznej.
Opony terenowe OFF Road muszą zostać zdemontowane ze skrzyń transportowych przed wysyłką: TERRATEST® nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia sprzętu, skrzyń transportowych lub opon terenowych, jeśli opony terenowe nie zostały zdemontowane przez klienta do transportu.
TERRATEST® nie dokonuje zapisów danych pomiarowych. Zapisz wszystkie dane pomiarowe, archiwizując je przed wysyłką płyty dynamicznej. TERRATEST GmbH automatycznie aktualizuje oprogramowanie sprzętowe (firmware) komponentów elektronicznych podczas napraw i ponownych kalibracji. Nie istnieją jednak żadne prawne roszczenia.
Jeśli TERRATEST® organizuje wysyłkę:
Urządzenie zostanie odebrane od klienta w ciągu następnych 48 godzin.
Odbiór od klienta i dostawa zwrotna w PON.-CZW. 9-15, FR 9-13.
W przypadku realizacji wysyłki przez klienta:
Poinformujemy Cię, gdy tylko kalibracja będzie gotowa, abyś mógł zamówić odbiór.
Dostawa / odbiór w TERRATEST® w PON.-PT. 7.00-15.30.
Sprawdź „Twoje zlecenie kalibracji” po prawej stronie , korekty za pomocą przycisku „Wstecz”.
Jeśli wszystkie informacje są poprawne, potwierdź nasze OGÓLNE WARUNKI HANDLOWE i oświadczenie o ochronie danych i kliknij na „Prześlij zlecenie kalibracji”
W przypadku dostarczenia urządzeń niekompletnych lub urządzeń, w których trzy komponenty nie mają tego samego numeru seryjnego, zastrzegamy sobie prawo do ich zwrotu w stanie nieskalibrowanym.